De oplossing voor overzicht bij gebouwbeheer

Al het onderhoud en beheer dat voor meerdere locaties wordt uitgevoerd door de medewerkers of onderaannemers, dient inzichtelijk te zijn. Voldoe ik hiermee wettelijk als eigenaar en voert de gebruiker zijn deel van de onderhoudstaken wel uit? Kloppen de facturen met het uitgevoerde werk en zijn de wettelijke geëiste certificaten wel aanwezig bij een controle door het bevoegd gezag? Het onderhoud en controle daarop is dagelijkse kost voor medewerkers en kost ontzettend veel tijd. Na een tijdje raak je het overzicht kwijt en weet je niet meer bij welke locatie het onderhoud of beheer is uitgevoerd.

LogboekenOnline is ontstaan uit de behoefte van een grote GGZ-instelling met meer dan 200 locaties in Nederland. LogboekenOnline heeft, tijdens de ontwikkeling, samengewerkt met VGGM (Veiligheidsregio Gelderland Midden), Installateurs en adviseurs. LogboekenOnline® is hét online registratiesysteem dat al sinds 2012 jouw papieren logboeken vervangt. Geen rondslingerende mappen, geen rommelig archief en geen onzekerheid meer of je aan de wettelijke verplichtingen hebt voldaan. Voor deze innovatieve doorbraak is LogboekenOnline in 2013 bekroond met de landelijke Innovatieprijs Brandveiligheid, en daar zijn wij nog steeds heel trots op!

Eenvoudig

LogboekenOnline neemt je aan de hand mee en vereenvoudigt het bijhouden van meer dan 100 verschillende installatielogboeken. Installatiemerk onafhankelijk, makkelijk geïmplementeerd en nog makkelijker bij te houden. Er is altijd direct inzicht betreffende de onderhoudsstatus van al je locaties en installaties omdat de -meer dan 300 samenwerkende onderhoudspartijen- rechtstreeks muteren en de verplichte documenten uploaden in LogboekenOnline! Je hebt er ‘geen omkijken’ meer naar!

Tijdbesparend

Doordat alle logboeken worden bijgehouden in één online systeem, bespaar je veel tijd. Daarnaast heeft LogboekenOnline ook een handige tool om werkopdrachten en terugkerende facilitaire activiteiten in te plannen. Ook bevat LogboekenOnline een module checklists. Hiermee is het mogelijk een zelf te maken (of je haalt deze uit de bibliotheek) periodieke checklist aan een installatielogboek te koppelen, bijvoorbeeld voor de BHV organisatie. In de module Brandmeldinstallatie zijn de formulieren ‘maandelijks, 4&8 maandelijks en jaarlijks beheer conform de NEN2654 1 en 2 ook beschikbaar voor het interne personeel.